سفارش تبلیغ
صبا ویژن

برندهای معتبر برنج در سال 1401

برنج های ایرانی و خارجی انواع مختلفی دارند که دارای برندهای معتبری هستند که امروز در این مقاله قصد داریم مه معروف ترین برندها را به شما معرفی کنیم. پس تا آخر این مقاله با تی جیب همراه باشید.

 

برندهای معتبر برنج ایرانی

گلستان

گلستان در سال 1332 با هدف تولید و توزیع چای بسته بندی شده تاسیس شد اما در سال های بعد به تولید برنج روی آورد و امروزه یکی از بهترین برندهای تولید برنج ایرانی محسوب می شود.

 

انواع برنج ایرانی گلستان

برنج طارم

گلستان بهترین تولید کننده برنج طارم ممتاز در ایران شناخته شده است و جایزه سه برند محبوب در زمینه تولید برنج در سال 1400 از آن خود کرده است.

 

برنج های ایرانی گلستان

برنج هاشمی

برنج هاشمی گلستان یکی از محبوب ترین برندهای برنج هاشمی در فروشگاه های زنجیره ای بزرگ مانند افق کوروش، رفاه و حتی فروشگاه های اینترنتی مانند دیجی کالا می باشد.

 

برنج دودی

برنج دودی گلستان یکی از بهترین بسته بندی های برنج را از لحاظ رنگ بندی در ایران دارد. هرچند قیمت برنج دودی امروزه بسیار بالاست.

 

انواع برنج طبیعت

برنج هاشمی

طبیعت یکی از شرکت های زیر مجموعه هلدینگ میهن می باشد. طبیعت هم مانند شرکت گلستان انواع برنج دارد. برنج هاشمی یکی از بهترین انواع برنج طبیعت است.

 

برنج طارم

برنج طارم طبیعت جزء کالاهای خوش پخت و نسبتا ارزان محسوب می شود که بسیار محبوب است.

 

برنج های ایرانی طبیعت

 

انواع برنج خوشبخت

برنج هاشمی

همان طور که در بالا گفته شد برنج هاشمی جزء پرطرفدارترین برنج های ایرانی است. خوشبخت هم یکی از برندهای نوظهور است که در این زمینه بسیار موفق بوده است.برای مشاهده قیمت ها و همچنین خرید انواع برنج هاشمی اینجا کلیک کنید.

 

برنج طارم

برنج طارم یکی از پر زحمت ترین و خوش پخت ترین برنج ها محسوب می شود. خوشبخت جزء دو برند برتر در این زمینه می باشد.

 

برنج هندی

خوشبخت در این زمینه به عبارتی بازی را به شرکت طبیعت باخته است و طرفداران بسیار کمی دارد.

 

سایر برندهای برنج های ایرانی و خارجی

1. هایلی

2. خاطره

3. جشنواره

4. آقاجانیان

5. شاهپخت

6. محسن

7. خوشپخت

البته برندهای متفرقه مانند ساحل کنار و البرز کیفت خوبی دارند و قیمتشان هم مناسب هست.

 

برنج های ایرانی خوشبخت

نکات مهم

نکته مهمی که از این مقاله می توانیم یاد بگیریم این است که خرید برنج دو شرط دارد اولی کیفیت برنج دومی قیمت آن اگر هر دو شرط رعایت شود یک خرید موفق خواهیم داشت. ممنون که تا آخر این مقاله با ما همراه بودید.