سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید و قیمت برنج طارم در تی جیب

برنج طارم یکی از رقبای سرسخت برنج هاشمی می باشد و کمی کیفیت پایین تری نسبت به برنج هاشمی دارد اما قیمت آن بسیار کمتر است. البته قیمت این برنج با توجه به کیفیت آن بسیار مناسب است.

برنج طارم چیست؟

برنج طارم یکی از برنج های ایرانی محبوب است که در شهر طارم استان مازندران کشت می شود. برنج طارم انواع مختلفی دارد که در ادامه به آن می پردازیم.

طارم

قیمت برنج طارم

قیمت برنج طارم متغیر است و مبلغی بین 60 الی 70 هزار تومان می باشد. شما می توانید این برنج را در فروشگاه های معتبر و همچنین فروشگاه اینترنتی تی جیب خریداری کنید.

 

انواع برنج طارم

همان طور که گفته شد برنج طارم انواع مختلفی دارد که عبارتند از :

برنج طارم هاشمی

برنج طارم هاشمی یکی از بهترین برنج های ایرانی محسوب می شود که در استان مازندران از جمله فریدونکنار کشت می شود. این برنج بافتی نرم دارد و هنگام پخت بسیار معطر است. این برنج ماندگاری بسیار بالایی دارد و حداکثر تا 5 سال انقضا دارد. این برنج از ترکیب دو برنج طارم و هاشمی تشکیل شده است. در واقع این ترکیب هنگام کاشت بذر گندم رخ می دهد.

برنج طارم صدری

این برنج هم یکی از برنج های ترکیبی خوش طعم است که از ترکیب دو برنج صدری و هاشمی تشکیل شده است.

برنج طارم دمسیاه

برنج طارم دمسیاه یکی از برنج های لوکس و مجلسی به شمار می رود و در اکثر مجالس عروسی این برنج دیده می شود. این برنج هم از ترکیب دو برنج دمسیاه و طارم به دست می آید.

برنج طارم سنگی

برنج طارم سنگی یکی از برنج های ایرانی محبوب است که به نام های طارم استخوانی، عطری و ... هم شناخته می شود.

برنج طارم فریدونکنار چیست؟

این برنج یکی دیگر از برنج های محبوب نوع طارم است که در فریدونکنار استان مازندران کشت می شود و عطر و طعم بسیار خوبی دارد.

طارم هاشمی

طرز پخت برنج طارم

برای پخت این برنج می توان از دو روش استفاده کرد. در روش اول می توان برنج را به صورت آبکش طبخ کرد و در روش دوم می توان برنج را به صورت کته درست کرد این بخش کاملا به سلیقه و مزاج شما بستگی دارد.

 

منبع : تی جیب

تفاوت برنج هاشمی و دمسیاه