سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لیست قیمت برنج های ایرانی و خارجی

برنج یکی از غلات مهم و پرکاربرد ما ایرانی هاست و یک پای اصلی ناهار و شام ما می باشد. اما برنج های ایرانی و خارجی قیمت های بسیار بالایی دارند که ما در این مقاله قصد داریم لیست این قیمت ها را در اختیار شما قرار دهیم.

 

قیمت برنج های ایرانی

قیمت برنج هاشمی

قیمت برنج هاشمی نسبت به سایر برنج های ایرانی بسیار بالاست. شما این برنج را در بازار و فروشگاه های معتبر می توانید با مبلغ کیلویی 80 الی 90 هزار تومان تهیه کنید.

 

قیمت برنج دمسیاه

برنج دمسیاه هم مانند برنج هاشمی قیمت بسیار بالایی دارد و شما می توانید این برنج را با مبلغ کیلویی 70 الی 80 هزار تومان تهیه کنید. دلیل متغیر بودن قیمت ها به خاطر کیفیت و برند برنج می باشد.

 

برنج های ایرانی

 

قیمت برنج طارم

برنج طارم هم به دلیل داشتن کیفیت درجه یک قیمت بسیار بالایی دارد. شما می توانید این برنج را در فروشگاه های معتبر و همچنین فروشگاه اینترنتی تی جیب با قیمت کیلویی 80 الی 90 هزار تومان تهیه کنید.

 

قیمت برنج صدری

برنج صدری هم یکی از بهترین برنج های ایرانی محسوب می شود. این برنج بعد از برنج هاشمی جزء گران ترین برنج ایرانی محسوب می شود. قیمت این برنج کیلویی 70 الی 80 هزار تومان دارد.

 

قیمت برنج های خارجی

قیمت برنج هندی

برنج هندی با کیفیت ترین برنج خارجی محسوب می شود که با خاطر ارزان تر بودن نسبت به برنج های ایرانی به سفره های مردم ایران راه پیدا کرده است. این برنج یک برنج وارداتی و به اصطلاح تنظیم بازار است که برای قشر کم درآمد جامعه. این برنج را می توانید در فروشگاه های زنجیره ای معتبر با قیمت کیلویی 20 الی 30 هزار تومان تهیه کنید.

 

قیمت برنج تایلندی

برنج تایلندی هم مانند برنج هندی بسیار قیمت پایینی دارد اما از لحاظ کیفیت به پای برنج های ایرانی نمی رسد.شما می توانید با مراجعه به فروشگاه های زنجیره ای معتبر این برنج را با قیمت کیلویی 12500 تومان، خریداری کنید.

 

برنج های ایرانی و خارجی

 

قیمت برنج پاکستانی

برنج پاکستانی هم یکی از بی کیفیت ترین برنج ها محسوب می شود که پخت آن نسبت به دو برنج قبل ضعیف تر است. این برنج را می توانید با قیمت کیلویی 25 هزار تومان در فروشگاه های معتبر خریداری کنید.

 

جمع بندی

بنابراین از این مقاله نتیجه می گیریم که برنج های ایرانی کیفیت بسیاری بالایی دارد و دلیل بالا بودن قیمت برنج های ایرانی همین کیفیت عالی آن هاست.

 

 

 

 منبع : Yasinhdp